Reis Mee - Blog #06

Een blog. Een nieuwe. Een nieuw deel. Blog nummer zes. Een langverwachte. Niet dat het gezegd werd, maar wel omdat ik het voelde. De blogs deed ik meestal in de over de periodes dat ik voelde dat het weer een stadium verder was. Ookal was er wel een, net als deze later.

Ik ben nog steeds Seoul. Ik ben in Seoul. Ik ben ook buiten Seoul geweest. Ik ben een lang weekend naar een plaats zuid-oosterlijker van het land geweest. De terugkomst ervan is morgen een week terug. Hiervoor heb ik een kaartje bij de busterminal gehaald. Er was nog een. Iedereen uit Seoul trok namelijk naar familie. Je gaat Seoul niet uitkomen werd er tegen me gezegd. Ik heb de ticket voor de touringbus ook voor een dag verder gekocht. Vrijdagavond gekocht. Zaterdagmiddag vertrokken. Dit was na een heerlijke diner te hebben gehad bij het geusthouse waar ik verbleef. Gastvrij is zeker een woord dat bij ze verdiend is.

In Andong heb ik vooral veel keuzes gemaakt en daar van geleerd. Het maskfestival, de reden die me naar die plaats trok, was ook leuk. Al was Hanoe en een bezoek aan de jimjimbang :P maar dan anders geschreven (SpaLand) met een nieuwe vriend ook erg de moeite waard.

  • [kijk bij foto's voor de nieuwste foto, deze is in Andong, in het schilderdorp gedeelte, geschoten.]

Reacties

Reacties

evert en Nel

Weer een mooi verhaal Dirk. We smachten naar meer. Fijn voor je dat je vader en moeder er zijn. Zien ze de werkelijkheid waarin je leeft en woont. Geniet deze weken. groeten aan je ouders.
Het beste en groet .
Nel en Evert.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!