Reis Mee – blog #05

Morgen ga ik naar een pretpark. Ik zal erg vroeg uit de veren gaan om met anderen te verzamelen en met het openbaar vervoer naar Everland gaan. Hier ben ik in contact mee gekomen na naderhand iemand van een klas tegen te zijn gekomen en er mee te hebben gepraat. Ik probeer wat ik zelf wil ontvangen aan een ander te geven. Dus vervolgens heb ook ik nog meer uitgenodigd van hier in Seoul.

Vismarkt Noryangjin

Ik zit hier dus een op een universiteit en mijn rooster staat nu vast. Ik kon losse vakken kiezen. Dat was nog een wel een flinke zoektocht. Bij sommige vakken kwam ik niet verder dan de naam. Maar gelukkig had ik een week om het een en ander te kunnen bekijken. Zo ben ik zelfs op een vak terecht gekomen dat filmpraktijk doet. Daar ben ik blij mee. Ookal volg ik nu meer vakken dan ik eigenlijk nodig ben. Dit omdat ik in het vierde jaar zit van mijn opleiding en vooral nog een aantal verplichte punten nodig ben. Die niet 1 op 1 zijn te halen met de vakken hier.
Wat kan ik verder zeggen. Ik vind het leuk. Het is af en toe moeilijk. Bijvoorbeeld omdat ik mijn rooster vergelijk met wat het had kunnen zijn. Of mijn reis naar school vergelijk met wat het had kunnen zijn. En omdat ik mijn vorige schema's van werk, school of stage wel compleet lijk te zijn vergeten. En ik ben het type dat het zichzelf moeilijk maakt ; ), omdat ik graag energie in hobbies steek. Haha.

Etenss, in een van de kleinere restaurantjes.

Wat heb ik meer zoal gedaan? Ik ben samen met een Amerikaan naar de vismarkt gegaan. Deze was groot. En deze had veel levende vissen en andere dieren uit de zee. Mijn onderwater duiktochtjes kan ik voorlopig wel weer even uitstellen. Ook heb ik hier verschillende clubs ontdenkt. Zo zijn er in de buurt wel twee duikvereningen en is er in ieder geval een plek die hiphop hoog in het vandel heeft. Hier heb ik een video van gemaakt en voor het eerst in mijn leven op mijn mobiel gemonteerd. Deze komt later nog online, omdat het nog niet helemaal een succes was.Ook ben ik gaan bowlen : )

Twee goudvisjes in tijdelijk hostel

Yogiga: Simon Whetham & performer Jin Young Park. A non live audio: https://www.youtube.com/watch?v=MFD3plnjKMQ

In station met Ben die in hetzelfde hostel verbleef

P.s....https://youtu.be/k-hGA0djrNA?t=4m6s (Survival kit)
Voor de rest: proost. En een quote van de kunstenaar in de fillm Ever After - A Cinderella Story. Waarin Leonardo da Vinci de eer geeft om het schilderwerk van een knaap te gaan bekijken. De knaap voelt het nu voor een te grote eer en stap. Da Vinci verteld over wat hij kan maken als hij zijn leeftijd heeft. ''Now is all you've got'' is wat hij zegt.
[geschreven op afgelopen vrijdag 11 september]


Brug over spoor naar vismarkt & een moment voor een fotopose

Reacties

Reacties

Johanna

No Dirk, wat in nije ervaringen allegearre! Moai hjer!

e.glas

Ost it allegeare mar bihalde kinst.
Succes!
groetnis Fan us beide.

Carpe

Hoooi, Bedankt foar de reaksjes!
haha, mat wol seize dat de tiid telkins sneller gjit. Mei sa no en dan ien dei om wer in balans te komen ; ).
Groetjes,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!