Op Reis - blog #02

Gate B7. De locatie waar ik mij nu bevind. Lichtelijk moe. Maar dat mag ook wel na al wat reizen. Vanochtend ben ik van Eindhoven naar Sofia, Bulgarije gevlogen. Een prima vlucht eigenlijk. Ik ervaarde het eerder als een kwartiertje dan twee uur. Geinig. Als je relatief tegen de tijd kijkt. De periode erna is ook prima verlopen. Wat gegeten bij de aankomsthal. Biertje gedronken, pizza en wat groenten, nootjes gehaald. Mooie mix. Toch was de reis anders dan verwacht. Anders in de zin van dat er iets niet helemaal gelukt is. En ‘’p.s.’’ mijn tas van de vorige keer is weer teruggebracht. Deze werd afgeleverd. Dit kwam toch wel als een engel…. Uhm fijn idee.


Aan het eind van de nacht ben ik naar Eindhoven gereden, mijn ouders waren mee. Qua tijd zaten we goed. Ook geen files gehad. Dit kwam mogelijk mede doordat m’n broer me de ’s avonds ervoor had gebeld waarna ik toch maar even ben gaan kijken hoe we erheen zouden rijden. Niet verwachtend dat ik perse ging rijden. Maar na uiteindelijk een nacht te hebben met ongeveer twee uur slaap was ik er fit genoeg voor en heb het # # ritje volbracht.

Inmiddels ben ik aangekomen in het midden oosten. Erg interessant. Ik merk ook dat ik het leuk vind. Leuk om onderweg te zijn en om dichterbij te komen. In Sofia was het met de zon wat warm, hier ook, maar dan van de nacht. Ik ben trouwens een klein stukje naar de nacht gevlogen. In het vliegtuig heb ik in een schema even kort kunnen zien waar de zon scheen op de aarde. Echter dus zonder de grote koffer, waar ik alles wat ik mee wilde heb ingestopt. Als muziekliefhebber had ik er zelfs een radio in gestopt en allemaal albums. Bekende albums alsmede muziek die ik nog had te ontdekken en een keer eerder had gekocht. Maar even terug. Zonder koffer? Ja, inderdaad. Al bij Eindhoven ben ik niet met koffer vertrokken, maar alleen met mijn rugzak en een plastic tasje nog met wat spullen: een overhemd en een lichte trainingsbroek. Dus daar moet ik het eerst maar mee doen. Dit komt met name omdat we er niet van op de hoogte van waren met het inchecken. Dom dus. Maar ook dit wordt wel opgelost. Ik zal je er over op de hoogte houden.

Inmiddels ook een paar filmpjes gemaakt en ik vind het bijzonder dat ik zometeen, met nog een vlucht te gaan al de eindbestemming aan vrijwel de andere kant van de wereld heb bereikt.


Video 1: even meekijken op de roltrappen:http://youtu.be/ZcX-ou5WcHc

Video 2, alvast de link van de vlog:http://youtu.be/-plw6MHxunI

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!